خبرنگاران یک هزار میلیارد ریال برای توسعه شهرک های صنعتی اردبیل هزینه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و احیای شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل در فاز اول هزینه می گردد.

خبرنگاران یک هزار میلیارد ریال برای توسعه شهرک های صنعتی اردبیل هزینه می گردد

به گزارش خبرنگاران، اکبر بهنامجو دوشنبه در جریان شروع عملیات فاز 3 شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اظهارداشت: 50 درصد این اعتبار از محل استانی و 50 درصد دیگر از محل متمرکز در اختیار سازمان شهرک های صنعتی کشور در فاز اول و در مدت 2 سال بصورت فاز به فاز هزینه می گردد.

وی با بیان اینکه توجه به زیرساخت ها و توسعه شهرک های صنعتی موجب رونق فراوری و افزایش انگیزه صنعتگران و سرمایه گذاران می گردد اضافه کرد: زیرساخت های شهرک صنعتی شماره 2 اعم از احیا و بازسازی معابر اصلی، راه اندازی فاز سوم این شهرک و توسعه تصفیه خانه آن در اولویت اصلی قرار گرفته است.

استاندار اردبیل تشریح کرد: شهرک های صنعتی اردبیل تقاضا محور شده و در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل تنها 7 هکتار زمین در زون های مختلف وجود دارد که متقاضی زیادی دارد.

بهنامجو ادامه داد: برای بازسازی و بازسازی معابر این شهرک 10 پیمانکار در حال حاضر فعال هستند و بنیاد مسکن نیز بخشی از معابر را بازسازی می نماید.

وی با اشاره به اینکه در توسعه تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهارداشت: در سال های گذشته مدول اول تصفیه خانه اجرا شده و در حال حاضر عملیات اجرایی مدول دوم شروع و در حال اجرا است.

او همچنین در رابطه با شروع عملیات اجرایی فاز سوم شهرک صنعتی 2 اردبیل گفت: این شهرک تقاضا محور بوده و برای توسعه آن احتیاج به اعتبار ویژه داشتیم که با موافقت رییس سازمان برنامه و بودجه و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک 200 هکتار به این شهرک اضافه کرده می گردد و همچنین مشکل برق و آب با توافق و همکاری دستگاه های ذیربط مرتفع می گردد.

محسن صالحی نیا ، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شهرک های صنعتی اردبیل وارد فاز توسعه ای و زیرساختی شده است.

وی اضافه کرد: فاز 3 شهرک شماره 2 اردبیل در 2 مرحله به میزان 310 هکتار وارد فاز توسعه خواهد شد که عملیات اجرایی 50 هکتار اول آن با قرارداد منقعد شده امروز شروع شد.

وی با اشاره به حضور مناسب سرمایه گذاران در استان اردبیل و تقاضای بیشتر مناطق استان برای ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی اظهارداشت: عملیات توسعه ای در شهرک ها به وجود زیرساخت ها احتیاج دارد که مقرر شد تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با افزایش ظرفیت و مجهز کردن امکانات اقدامی در جهت توسعه این شهرک باشد.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107514

به "خبرنگاران یک هزار میلیارد ریال برای توسعه شهرک های صنعتی اردبیل هزینه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار میلیارد ریال برای توسعه شهرک های صنعتی اردبیل هزینه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید