در حق ورزش بانوان خوزستان کم لطفی شده است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خوزستان معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های خوب استان در بخش بانوان، گفت: طی سال های اخیر در حق ورزش بانوان استان کم لطفی هایی شده است.

در حق ورزش بانوان خوزستان کم لطفی شده است

سکینه ناصری مقدم در حاشیه راه اندازی رشته پدل خوزستان، امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از راه اندازی این رشته، این است که در پدل به صورت همگانی کار کنیم و بانوان بیشتری جذب این رشته شوند. با توجه به اینکه در استان خوزستان ظرفیت بالایی در بخش بانوان وجود دارد، قطعا با استعدادهایی که در استان وجود دارد، می توانیم از این پتانسیل ها بهره ببریم و آینده خوبی را برای این رشته پیش بینی می کنم.

به گزارش خبرنگاران، وی درباره دلایل افت ورزش بانوان خوزستان نیز گفت: ظرفیت ها و قابلیت های خوبی داشته ایم ولی طی سال های اخیر در حق ورزش بانوان استان کم لطفی هایی شده است که امیدواریم با توجه به تغییراتی که در چارت سازمانی امور بانوان ادارات کل ایجاد و این حوزه به معاونت تبدیل شد، تغییرات خوبی را ببینیم. همچنین امیدوارم با نگاه مثبت روسای هیات ها و شهرستان ها، ناملایمت ها وکم لطفی هایی که در حق بانوان شده است، از بین برود و ببینیم که استان خوزستان مدال های رنگین تری را در حوزه بانوان در استان خوزستان کسب کند.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اضافه کرد: در حوزه بانوان مسائل زیادی داریم و با توجه به این که نگاه رسانه ای به ورزش بانوان زیاد نیست، همین نیز در جذب اسپانسر مسائلی ایجاد نموده است. به هر حال به دلیل این که در حوزه بانوان، پخش تلویزیونی کمتری وجود دارد، جذب اسپانسر به سختی صورت می گیرد. امیدواریم اگر خیرین به حوزه بانوان نگاه مثبتی دارند، برای حمایت از تیم های لیگ فزونی بانوان استان پا پیش بگذارند.

وی بیان نمود: در بسکتبال، هندبال و فوتسال، تیم در سطح لیگ برتر داریم و قطعا می توانیم در سطح کشور بدرخشیم. حتی تعدادی از نیروهای بومی استان برای تیم های دیگر در استان های دیگر بازی می نمایند و این واقعا جای تاسف دارد. ان شاءالله با نگاه خوب استاندار، مدیرعاملان ارگان ها و خیرین ورزشی بتوانیم در حوزه بانوان، آن مدال هایی که حق استان خوزستان است را کسب کنیم.

وی درباره وضیعت نه چندان خوب تنها زمین محصور شده فوتبال بانوان خوزستان هم عنوان نمود: صحبت هایی اجرا شده است که این زمین کاملا در اختیار بانوان باشد، مگر اینکه خود بانوان ساعتی را اعلام حضور ننموده و در اختیار آقایان قرار بدهند. همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مورد تجهیز و تامین این زمین و در اختیار گذاشتن این زمین به بانوان تاکید دارد.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 106932

به "در حق ورزش بانوان خوزستان کم لطفی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حق ورزش بانوان خوزستان کم لطفی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید