عروسک آنابل واقعا فرار نموده؟

به گزارش مجله سرگرمی، همشهری آنلاین: خبر فرار عروسک آنابل از موزه وارن روز آدینه در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد؛ عروسکی که به واسطه فیلم های احضار مشهور شد. داماد آقا و خانم وارن دنیای واقعی که از موزه وارن در کانکتیکت مراقبت می نماید ، درباره خبر گم شدن این عروسک شرح داده است.

عروسک آنابل واقعا فرار نموده؟

فرار یا ناپدید شدن آنابل ، می توانست رویداد های عجیب سال 2020 را تکمیل کند ، اما این عروسک که باور های ماوراء الطبیعی پیرامون او وجود دارد ، ناپدید نشده است. در حقیقت آنابل مدتی است دیگر ساکن موزه وارِن نیست. این موزه به دلیل نقض تعهداتش بسته شد و اشیای عتیقه اش اکنون توسط تونی اسپرا، داماد اد و لورن وارن نگهداری می گردد. تونی اسپرا خاطرنشان کرد این عروسک گم نشده و جایش امن است. وقتی روز آدینه یک نفر با شیطنت اطلاعات صفحه ویکی پدیای آنابل را تغییر داد و نوشت عروسک گم شده ، در فضای مجازی جنجال به پا شد.

اگر تا به حال آنابل را ندیده اید و اسمی از آن نشنیده اید، در اقلیت هستید. او در دنیا به عروسکی مشهور است که در دنیای واقعی توسط نیرو های شیطانی تسخیر شده است. دو زن جوان صاحبان اصلی آنابل بودند و پس از آنکه این عروسک رفتار های عجیبی از خود نشان داد و حتی برایشان یادداشت می گذاشت، با اد و لورن وارن دنیای واقعی تماس گرفتند.

این عروسک مدتی وانمود کرد که تحت اختیار روح یک دختربچه است که مدت ها پیش مرده است ، اما رفته رفته معلوم شد که روح واقعی شیطانی است که به دروغ خود را کودک معرفی نموده است. آن ها گزارش دادند که حتی عروسک یک بار سعی نموده لو، یکی از دختر ها را خفه کند. به واسطه اد و لورن وارن، شکارچیان نه چندان خوشنام ارواح است که ما چیزی از تاریخچه این عروسک می دانیم. وارن ها این عروسک را به موزه مرموز خود در مونری کانکتیکت منتقل کردند. آن ها گزارش کردند که هنگام انتقال عروسک به موزه، او باعث خراب شدن ترمز ماشین آن ها شد و نزدیک بود جان خود را از دست بدهند.

هر چند فرار آنابل بالقوه می تواند مسئله ای جدی باشد، فضای توئیتر پر شده است از شوخی هایی با مضمون ناپدید شدن این عروسک و فرار او از موزه. جالبترین هایشان شاید اشاره به این موضوع باشد که سال 2020 بسیار دیوانه وار است و حتی می توانیم در آن شاهد فرار یک عروسک شیطانی از موزه باشیم و تعجب نکنیم.

کمپانی برادران وارنر قبلا به شوخی ویدیویی منتشر نموده بود با این مضمون که آنابل روز های قرنطینه در دوره شیوع کرونا را چگونه گذرانده است.

منبع: نیوزویک

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: برترین ها
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107748

به "عروسک آنابل واقعا فرار نموده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عروسک آنابل واقعا فرار نموده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید